divendres, 6 de maig del 2016

PROSA ST.JORDI 2016- ACCÈSIT 2nB

La meva vida.

Ara mateix em trobo dormint, descansant. Aquesta tarda farem un concert, i estic molt nerviosa. Serà a Tokyo i és el que comença la gira d'aquest any. Porto assajant molts dies amb els meus companys i crec que ho portem bastant bé. Espero que tot surti bé i al públic li agradi.
Sento com obren els llums:
Només queden dues hores, així que m'agradaria poder practicar un parell de cançons més nois. - sento una veu, molt coneguda per a mi.
Sento com m'agafen unes mans, les mans del meu amo. Ell és qui m'ha ensenyat i educat, i m'ha ajudat molt en la meva carrera musical i vida. Em desperto de cop, amb energia i ganes de fer musica. Així doncs, que comencem a assajar.
Una hora i mitja més tard, tots estem segurs. Aquest concert serà una passada i ho farem molt bé.
Ja se senten els crits del públic i cada cop estic més nerviosa. Ens preparem, igual que els tècnics, que revisen les llums, els altaveus i els cables. Ens diuen que hem de sortir en dos minuts.
Cada cop la gent crida més, i ja hem de sortir. La meva companya comença, i després ens toca als altres sortir. Sortim a l'escenari i sento molta adrenalina quan veig tanta gent que ha vingut a veure'ns. Comencem amb una de les meves cançons preferides del disc. Després de tres cançons més, m'assec per descansar ja que la següent cançó és lenta i acústica.
Ja s'acaba el concert, la gent està eufòrica i jo feta pols. Sento que m'agafen de la cintura i m'eleven, em mostren al públic i tots criden. És un dels millors moments de cada dia, de la meva vida perquè això és el que faig, aquesta és la meva vida. Visc perquè quan me'n vagi a dormir, passi el que ara mateix està passant, que el meu amo m'acariciï i em digui aquestes paraules que em fan sentir tan bé:
- Ets la millor guitarra del món.
Chloe Colchero. 2n d'ESO B


2 comentaris:

  1. Molt boniques totes les proses, espero que seguim millorant per arribar molt lluny.

    Adrià Gonzàlez
    2ESO B

    ResponElimina
  2. M’ha agradat molt, ha sigut molt interessant llegir-la.
    Però al final ha fet un gir molt gran, al principi em pensava que era una cantant qui ho explicava, però quan ha dit « el meu amo» m’he quedat com si fos una esclava o alguna cosa semblant, això m’ha fet confondre'm una mica, però no m’esperava ni de lluny que acabés tal com ha acabat, que la protagonista era la guitarra.

    Lluc Sistach
    2n ESO

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.