dijous, 30 de març del 2017

Materials de gramàtica


Us deixo uns materials de l'any passat per refrescar els conceptes i una mica d'ampunts per ampliar-los

REPÀS

AMPLIACIÓ

ACTIVITATS:

1. Identifica el SN(S) i el SV(P) i les categories gramaticals de totes les paraules de les següents oracions

Els dijous la Laura fa piano.
Tots els meus amics estudien cada tarda.
Hem comprat un ordinador portàtil.
M'encanta la teva samarreta.
Els resultats de la prova ja estan publicats.
Voleu venir amb nosaltres, amics?
Li agraden els dies de primavera.
Algú ha vist el meu gos?
La seva disfressa és la més original.
A la granja hem vist moltes gallines.
Hem comprat un paquet d'arròs a la botiga de queviures.
M'agrada aquesta casa.
Ahir vaig somniar en un monstre gegantí.
Sempre saluda contenta els seus companys de classe.
Treballa moltes hores a la ràdio.
La seva monitora és molt responsable.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.