dijous, 21 de maig del 2015

Horrors "hortogràfics" II 2015

I les errades?

10 comentaris:

  1. L'errada ortogràfica és: avui dia. La forma correcte d'escriure-ho és: avui en dia.

    Biel Aragonès

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'he deixat la paraula: Inmediates. La forma correcta és: Immediates

      Elimina
  2. Jo crec que l'error està a Inmediates, com a dit el Biel, seria immediates.

    Maria Pifarré

    ResponElimina
  3. Jo també crec que l'error està en Inmediates. Avui en dia hi ha moltes errades, fa poc em vaig trobar a un barri de la perifèria que posava ''jaminadures'' en ves de llaminadures.

    Mark Smithson

    ResponElimina
    Respostes
    1. En ves no, ho sento m'he equivocat. Volia posar en comptes.

      Mark Smithson

      Elimina
    2. Que bo Mark això de les " jaminadures". Si trobes més errades podries fotografiar-les i me les envies ;)
      Gràcies

      Elimina
  4. Crec que l'error es troba a "inmediates": s'hauria d'escriure "immediates".

    Aitor Ruiz

    ResponElimina
  5. L'errada en aquest cartell publicitari és la paraula "inmediates", ja que en català s'escriu immediates.

    Núria Grau

    ResponElimina
  6. Jo pensó que només hi ha una errada i és Inmediates, crec que hauria de ser immediates. Tal com diuen el Biel, la Maria, l'Aitor i la Núria.

    Elia Fernández

    ResponElimina
  7. Crec que la errada és la paraula "inmediates, ja que en català s'hauria d'escriure immediates.

    Sara Avilés

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.