dilluns, 18 de maig del 2015

Horrors "hortogràfics" 2015


Detectes l'errada?

12 comentaris:

  1. Jo crec que l'errada és s'ens, diria que és se'ns.
    El pronom està partit.
    Maria Pifarré

    ResponElimina
  2. Si jo crec que també seria així
    Marta Carrascal

    ResponElimina
  3. Jo crec que és sens, en comptes de s'ens. Si no ho és veig cap altre.

    Elia Fernández

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perdo, el 1r sens no és correcte, en realitat vull dir se'ns.

      Elia Fernández

      Elimina
  4. Gràcies per la vostra participació. En breu en penjaré més.....

    ResponElimina
  5. L'errada es troba en que "sens" està malament escrit. La forma correcta seria "se'ns".

    Alejandro Gálvez 2 ESO B.

    ResponElimina
  6. Jo també crec que el pronom és se'ns i no s'ens com esta escrit a l' imatge

    Clara Sánchez

    ResponElimina
  7. Com diuen tots l'errada es troba a "s'ens". La forma correcta seria "se'ns".

    Víctor Jara

    ResponElimina
  8. L'errada és "s'ens". La forma correcta és se'ns.

    Sara Velasco

    ResponElimina
  9. Jo, com tots els altres companys, crec que l'errada està en el pronom "s'ens" ja que està mal partit i la forma correcta és se'ns.

    Núria Grau

    ResponElimina
  10. Opino el mateix ja que "s'ens" no és correcte i el mot correcte seria se'ns
    Abel Manzano

    ResponElimina
  11. Jo crec que l'errada es troba a "s'ens" ja que s'escriu "se'ns".

    Aitor Ruiz

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.