dimecres, 30 d’octubre del 2013

Autobiografia inventada II

Jo, Erwin Cropt, vaig néixer a CrushStill , l’any 3568 . Vaig néixer en una nau espacial que sobrevolava el planeta Erwin (d’aquí ve el meu nom) el primer que vaig veure en obrir els ulls va ser una forta llum que venia del exterior i es menjava als meus pares . Al cap de 3 dies any vaig tornar a obrir els ulls .
La vida a CrushStill era molt avorrida , tots els dies eren igual , mai passava res interessant , però clar una persona normal al final s’acaba cansant de sempre fer el mateix.
Quan vaig complir els 10 anys vaig decidir començar una aventura.
Vaig avisar al meu amic Scoot ,que em va dir que ell volia venir amb mi . Jo li vaig dir que quants mes millor .
El dia 21 de Juny de 3578 ens vam escapar del planeta.
Els següents 2 anys els ens vam passar dintre una nau . Fins que un dia , pel mati , vam veure una gran bola vermella en mig del espai i vam decidir reposar allà.
Vam aterrar en aquell nou planeta, estava tot buit , no hi havia ningú . Vam decidir posar-nos a investigar per veure si trobàvem a algú. Al cap de 3 hores i mitja voltant per aquell planeta desconegut ens va quedar clar que estàvem sols.
Van anar passant els anys en aquell planeta , i cada cop s'assemblava més a el que abans era la terra , hi havien carreteres , cotxes...
-Segurament os preguntareu com vam construir tot allò -
Vam aconseguir-ho gràcies a que dintre la nau hi havia una màquina amb la que podies construir qualsevol cosa. I així vam fer , vam començar a construir: edificis , cotxes , carreteres ,ordinadors ...
Però clar, com tot , al final s'acaba quedant sense energia .
Així dons vam haver de buscar-nos la vida per tot el planeta com per 10 anys o més .
Al final quan ja tenia 50 anys vam descobrir que sota terra hi havia la millor font d’energia del món: la lava . Gràcies a la lava vam poder tornar a carregar la màquina i tornar a demanar coses .
Un dia parlant vam decidir que tornaríem a CrushStill a anunciar el nou planeta , al cap de 1 setmana ja estava ple d’anuncis per Crushstill . El dia oficial de la inauguració va ser el dia 35 de setembre de l’any 3657 .
Estava ple de gent , les places de la inauguració es van acabar en 1 dia , la gent esperant a que obríssim les portes per poder entrar. A las 2 en punt vam obrir les portes d’entrada hi havia tanta gent que no et podies moure . Aquell dia va ser impressionant .
Van anar passant els dies i la gent no parava de vindre .
Fins que un dia ens van enunciar que la gent s’estava mudant al nostre planeta i estava deixant CrushStill , ens vam quedar bocabadats , la gent deixant CrushStill per el nostre planeta !
Ens vam reunir el Scoot i jo i, vam decidir que tot tenia que tornar a la normalitat .
El nostre pla era tornar a crear la terra i als seus habitants per així no fer mal nostre planeta.
Vam decidir que crearíem una gran bola groga perquè ens dones llum cada dia i una gran bola blanca per distingir el dia de la nit .
El Scoot i jo vam anar a la nostre màquina de crear objectes i li vam demanar un nou planeta en que tot fos normal i que no es pugés extingir mai , vam demanar que el nostre planeta es convertís en el Sol i CrushStill en la lluna , així encara que no estiguessin els podríem veure brillar, i per últim vam demanar que els anys tornessin a començar des de l’any 0
I l'últim que vam demanar va ser que tots els habitants fossin portats a la terra i que tot tornés a començar
Els anys han anat passant a la Terra i ara amb 80 anys em veig explicant aquesta historia als meus amics.


                                                                                             Òscar Hernández
                                                                  2n d'ESO B

12 comentaris:

  1. Està molt bé Oscar!!!
    M'agrada molt
    Albert Vidal

    ResponElimina
  2. Oscar es nota que l'has canviada una miqueta. Així m'agrada molt més. Et felicito.
    Cristina Cámara

    ResponElimina
  3. Moltes gracies a tots :D

    Oscar

    ResponElimina
  4. Si, trobo que esta molt ben pensat i amb molta gràcia!
    Guillem Castells
    2n ESO A

    ResponElimina
  5. M'ha agradat molt aquest text Òscar, està molt ben plantejat.
    Laia Castillo
    2n ESO A

    ResponElimina
  6. M'agrada molt Oscar.
    El teu amic Urigol jajajaja :D
    Oriol

    ResponElimina
  7. A mi també m'agrada molt!!!!!!

    Jonàs Saggion
    2n ESO A

    ResponElimina
  8. Hi ha alguns errors que no et permeten entendre-ho del tot bé. Per altra banda el vocabulari és correcte, però hi ha coses que no m'han quedat clares.
    Alex Guber

    ResponElimina
  9. Estic amb el queha dit la Cris, es nota que ho has canviat bastant, personalment, a mi m'ha agradat i l'he seguit bastant bé tot i que no m'agraden les narracion futuristes, la teva m'ha agradat.

    Mar Balseiro

    ResponElimina
  10. M'ha agradat molt Oscar, es nota que t'ho has treballat y que ho has cambiat bastant.
    Felicitats

    Roger Roca

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sr. Roca, cal que li recordi que està escrivint en un blog de llengua, i CATALANA!!! Ho dic per les y gregues.
      Fixa't-hi siusplau

      Elimina
  11. Moltes gràcies a tots un altre vegada :DDDD

    Oscaar H

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.