dimarts, 29 d’octubre del 2013

Autobiografia inventada I

Jo 91979 vaig néixer l'any 4.000 al planeta més emblemàtic de l'univers, “Catalulandia”. Des que vaig néixer he tingut la pitjor vida que podria haver tingut: la meva mare que es diu 92080 i el meu pare que es diu 92181 quan jo anava a un lloc molt peculiar dit “guarderia” (un nom utilitzat des de fa més de 2000 anys), més o menys als vint anys, a la meva infància, van emprendre un llarg viatge i des d'aleshores que no els he tornat a veure, així que he viscut tota la meva infància amb el meu rebesavi i els meus 23 cosins. Els meus primers anys a Catalulandia van ser infinita ja que un nen
tant petit no podia viure tant sol, però em va anar bé en aquella època perquè vaig aprendre a fer moltes coses jo sol (fer-me el tele-transportador, el meu scotter volador, el meu propi seient amb motor, etc). Tota la meva infància la vaig passar a Catalulandia.
A l'adolescència més o menys als 100 anys, en plena edat del Apple vaig tenir la primera novia, que vam estar sortint durant 3 curts anys aquells tres anys de instrucció a la vida van ser molt durs. Quan vaig acabar la escola me'n vaig anar a fer els estudis a Saturn un Planeta d'aquí al costat, vaig estudiar “Enginyeria interna experta de les anatomies Superestelars iInterespacials de la estrella 235.189.234.56 sobre la orbita de la pedra de 4353 a la Via Catalana”. Per fer aquesta carrera em vaig independitzar i vaig haver de posar a treballar per poder-me pagar una bona càpsula espacial on viure. En aquells llargs estudis que van durar uns 14 anys vaig conèixer a l'amor de la meva vida la 69696, Als 403 anys em vaig casar amb la 69696 i ens vam anar a viure a el millor planeta, la Terra, exactament en una petita península dita Catalunya fa 2000 anys, a la terra els dos vam muntar una empresa de tele-transports que va anar prosperant molt possitivament i al llarg dels anys va er una de les més conegudes en tot l'univers, quan la nostra empresa va estar a l'esplendor vam tindre tres fills el 79843 el mes petitet, la 78932 el mitjà i la 77892 la més gran i responsable. Educar als fills va ser la ètapa més difícil i dura de la nostra vida, però també la millor, ja que tindre fills es el millor que pot passar. Ara que els nostres fills ja són grans la 78932 ja ha tingut el seu primer fill el 67821 que ara ja te 46 anys, això vol dir que sóc avi. I el mitja la seva dona està amb camí d'un altre, el més petit encara el tenim estudiant. Aquesta ha sigut la meva família fins ara als 885 anys que ja estic a l'edat del Nokia, ja m'espera a la galàxia del costat la llum, que al cap d'uns quants anys m'il·luminarà sota aquest escenari i desapareixerà juntament amb la meva ànima.
Guillem Castells

2on ESO A

8 comentaris:

  1. M'encanta, es nota que t'hi has esforçat. Està molt bé
    Felicitats
    Mar. S

    ResponElimina
  2. Trobo que ha sigut molt bona feina i és molt entretingut llegir-ho. He passat uns 3 minutets llegint aquest text rien-me sola.. :s
    M'ha encantat.

    Mar B.

    ResponElimina
  3. M'ha agradat molt Guillem, trobo que això dels números m'agrada molt, ha sigut una idea molt bona.
    Està molt bé
    Laia Castillo

    ResponElimina
  4. Gràcies a totes tres ;)
    Guillem Catells

    ResponElimina
  5. M'ha agradat molt guillem :D

    Oscar H

    ResponElimina
  6. Està molt ben escrit Guillem, com ha dit la Laia lo dels números ha estat una molt bona idea.
    Albert Vidal

    ResponElimina
  7. Jo ja t'ho vaig dir Guillem, això, hi segueixo pensant, això dels nímeros està molt ben pensat.
    Oriol

    ResponElimina
  8. M'ha agradat molt Guillem, ademés es molt futurista, i costa fer aquet tipus de narracions.

    Roger Roca

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.