dimecres, 30 de gener del 2013

El regne de les possibilitats

12 comentaris:

  1. Estic amb el Josep... Fantàstic!!

    Alexandra

    ResponElimina
  2. Molt bo!!!! Important per la vida: A tots els llocs hi ha alguna cosa magnífica, només cal excavar per veure l'interior.

    Yeray

    ResponElimina
  3. El vídeo té tota la raó! Resulta realment increïble poder observar com amb una simple pastilla de sabó, es poden arribar a fer tantes coses. Aquesta teoria s'hauria d'aplicar en el nostre rutina.

    Carla Di Pinto

    ResponElimina
    Respostes
    1. Precisament aquesta és la lectura Carla. Molt ben vist ;)

      Elimina
  4. Marina, aquest vídeo es maquíssim, m'ha agradat molt. La reflexió que he fet jo ha sigut que amb una cosa petita i insignificant pots fer grans coses, com aquests escultors han fet amb la seva peça de sabó.

    Ènia Prat

    ResponElimina
  5. Marina, aquest vídeo és molt interessant m'ha fet pensar i he arribat a la conclusió que la vida pot tenir molts punts de vista. Tu tries com la vius.

    Pau Baquero Cabezas

    ResponElimina
  6. A vegades no ens n'adonem del que tenim fins que ho perdem, i hi moltes coses que ens semblen insignificants però que en el fons són molt grans i no ho sabem. M'agrada molt aquest vídeo.

    Mònica Fort

    ResponElimina
  7. Estic d'acord amb tu Carla, a mi m'ha encantat aquest vídeo. Realment la vida es pot modelar igual que una pastilla de sabor només cal trobar la manera de fer-ho.

    Laia Ametller

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.