dimarts, 22 de gener del 2013

Breu: Flashback I

La tasca d'avui consisteix en escriure relats amb la tècnica del flashback.
El resultat ha estat sorprenentment bo. Us felicito de tot cor

Amic meu encara te'n dec una, però ja no sé com fer perquè et sentis millor. Van passar molts anys fins que et vaig trobar per casualitat en una necròpolis. Però ja som vells i ara no et puc ajudar. Tu vius en món diferent al meu i no sé com et puc tornar el préstec que tu em vas lliurar quan érem joves. Encara me'n recordo.
El Record
Era un matí intens d'estiu quan el meu advocat em va dir que si per aquella nit no tenia els diners que m' obligava a pagar, seria expulsat del pis i de la feina. M’havia oblidat totalment del préstec del banc estava tant furiós, perquè tenia els diners però els vaig usar per comprar el vestit de la meva dona; encara podria demanar un avenç a la feina no però no l’acceptarien ja que falten dues setmanes per cobrar i marxar de vacances. Va ser en aquell moment que entre la gentada va aparèixer. I em va donar un maletí ple de diners només per dir que “jo havia estat el que havia llançat un objecte ovalat a la professora, desprès que li hagués demanat el mòbil nou del seu tiet d’Amèrica”. Però la veritat és que no coneixia aquella persona perquè anava begut, més tard va arribar una carta dient que necessitava veure'm, el senyor, però no tenia direcció, per això vaig anar a l’ajuntament a buscar en el registre fins que el vaig trobar en la llista, em va resultar difícil ja que no recordava el cognom.
El Retorn
Saps, ja sé que puc fer! Venir a veure’t durant la setmana fins que ens trobem a l'altre món i poder parlar de la situació econòmica i els records, per tot això: gràcies de tot cor.
                                                                                          Roger Lizaur 2n d'ESO A

1 comentari:

  1. Està molt bé la història la unica cosa és "retorn" i "record" perquè amb els temps verbals ja podem deduir-ho. M'ha agradat molt i el final es molt bonic.

    Carolina Lleida Asensio

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.