dilluns, 1 d’octubre del 2012

El pas del temps (2n d'ESO B)

Des de 6è de primària he fet grans canvis, físicament no gaires, però si en altres aspectes. A 6è confiava molt amb la gent de la classe, però amb el pas del temps m’he adonat que les aparences enganyen, i encara que algú vagi molt amb mi i li expliqui moltes coses pot explicar-ho a la gent, i fins i tot posar-los en contra meva. Bé, que d’amics de debò els puc contar amb una mà. Fa dos anys jo era una persona molt més vergonyosa, tot i que ara continuo sent-ho però amb un grau inferior. 
Els meus gustos han canviat força, abans m’agradava llegir llibres tipus diari: noia coneix a noi, noia s’enamora del noi... i coses per aquest estil. En canvi ara m’agrada llegir més els llibres d'aventura o misteri. 
Una cosa en que he fet un gran canvi ha sigut amb la manera de pensar, a 6è només pensava amb. Jo, jo, jo i jo. I ara també penso amb mi però tinc una mica més de miraments ambles altres persones, com a casa per exemple. 
També he canviat la meva manera de parlar, a 6è utilitzava un vocabulari més infantil i algunes expressions estranyes amb totes les persones, però ara depèn amb qui parlo utilitzo un llenguatge més formal o menys. A poc a poc vaig madurant, i amb tot el que vaig sentint i mirant trobo que d'aquí a un futur hauré de fer grans canvis per poder ser algú de profit.
                                                             Carla Altadill 2n d'ESO B
                                                                                                                        

2 comentaris:

  1. guau Carla! m'encanta la teva redacció! és super original!
    Sofia Soto 2n B

    ResponElimina
  2. M'ha encantat ! et felicito està genial Carla!
    Júlia Filella 2n A

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.