dimecres, 1 de febrer del 2012

La carta d'amor

La proposta d'aquesta vegada era la d'escriure una carta a un amor antic i secret. Juguem a fer veure que ens atrevim i ho escrivim. A continuació un dels breus:



Maria, la primera vegada que et vaig veure eres una nena de set anys, com jo. Recordo que ens vam conèixer sota la pluja, en un parc del centre de Barcelona, jo em vaig caure del monopatí, tu vas venir corrents i em vas ajudar a aixecar-me i vas ajudar a curar-me. Des d’aquell  dia vam començar a ser amics, a quedar i a coneixe'ns. Quan volia parlar amb algú allà estaves tu, quan tu necessitaves ajuda aquí estava jo. Hem viscut bons i mals moments però sempre estavem junts. Recordo les nits que passàvem 
junts, al terrat de casa teva, observant les estrelles i parlant de les nostres vides. Per tu em vaig barallar moltes vegades, i quan va morir la meva mare tu estaves al meu costat, consolant-me i ajudant-me a superar-ho. Hem viscut vuit anys llargs i feliços, malgrat les discussions que hem tingut i continuem units. Jo et renyava com un pare i tu a mi com una mare. Ens barallàvem com germans i ens consolàvem com bons amics. He rigut amb tu, he plorat amb tu, ets la meva millor amiga i ara et vull dir, a traves d’aquesta carta que t’estimo i no puc viure sense tu. Et volia entregar aquesta carta el primer dia que et vaig veure però només posaria, t’estimo.  Si fa falta ho crido als quatre vents, que t’estimo, tu ets la meva mitja taronja, ets la sal en aquesta platja, ets la meva fan numero un. Et dic que ser el "novio" de la teva millor amiga pot ser lo millor del món, però si l’amor no es correspon pot ser lo pitjor, i ens pot arribar a separar. Espero que tu també m’estimis, i si no es així vull que siguem sent amics, però sé que no em miraràs amb els mateixos ulls sabent que t’estimo. 
Vull que sàpigues que he tingut molt de valor per entregar-te aquesta carta, lo mínim que espero es que quan llegeixis aquesta carta somriguis i no ploris,  que ens coneixem.
T’ESTIMO,
                   TONI.                                  Anri Novosselov 2n A


16 comentaris:

  1. Trobo, que aquesta carta, està molt ben redactada, i que és molt emotiva i sentimental.
    Crec, que apart de diverses frases, que jo canviaria, per motiu personal, està molt ben escrit, i que no és podria haver escrit millor.

    Elna Busquets

    ResponElimina
  2. Ei Anri1 Et felicito, aquesta carta està tan ben feta uqe em fas dubtar de si l'has fet tu, Et felicito!!!
    Agustín Zarraluqui 2n ESO B

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ami em sembla que es seu, ja que conec la seva manera d'escriure, i ja et dic jo que es seu.Et felicito Anri, eatà molt ben feta !!
      Dani Roca 2n ESO A

      Elimina
    2. Sí això, crec que aquest comentari és una falta de respecte. Et felicito Anri!

      Elimina
  3. Tal i com es la teva personalitat crec que aquest text és el millor text que has escrit des de que et conec. Et felicito!!!

    Pol Lozano 2n ESO A

    ResponElimina
  4. Anri, quan vas llegir la carta a classe, em vas fer emocionar, està molt ben treballada i plasmes molt bé les emocions que pot sentir qualsevol jove. Et felicito pel treball que has fet, m'encanta
    Aina Balseiro

    ResponElimina
  5. Hola Anri, aquesta carta m'ha agradat molt. Crec que està súper ben escrit. Segueix així.Crec que l'hauries de presentar per Sant Jordi, segur que guanyes.
    Andrea

    ResponElimina
  6. Wow hi ha gent publicant al blog xD, felicitats Anri la veritat es que esta molt ben feta. L'has de presentar per Sant Jordi, segur que guanyes, si jo fos el jurat, et donaria el premi.

    Nil Fosch 2n ESO A

    ResponElimina
  7. Has fet molt bona feina Anri. M'agrada molt la teva carta i crec que està molt ben escrita i transmets molt bé els sentiments.
    Crec que a la classe li va agradar molt com ja vas poder veure en acabar de llegir-la, i a mi també m'ha agradat molt.
    Felicitats.
    Georgina.

    ResponElimina
  8. Anri, em va encantar que lleig-ixis la teva carta a classe, i ara le rellegit i cada cop m'agrada molt. A part de què està molt ben escrita, trobo que és un tema que en la vida quotidiana (tothom) per un moment o altra passa per aquesta situació.
    En fi, que m'ha encantat i FELICITATS!!

    Xènia.

    ResponElimina
  9. Felicitats.

    És una redacció molt profunda i molt ben feta.
    A la vegada és directa i envolvent
    És un bon treball
    Felicitats Anri

    Ferran Antón Peña

    ResponElimina
  10. Molt be Anri, m'ha agradat molt aquesta carta d'amor, m'ha semblat molt sentimental i no em cansaria mai de llegir-la.
    FELICITATS.
    Marc Lopez

    ResponElimina
  11. Anri! M'havien parlat d'aquesta carta i per fi l'he llegit i m'ha agradat moltissim.
    Gracies per compartir-ho amb tots nosaltres:)

    Nia Evans

    ResponElimina
  12. Anri m'has impressionat no sabia que podies escriure tan bé jo també anava a enviar una carta d'amor que ens va demanar però després de llegir la teva no se que fer.
    Et felicito!
    David López

    ResponElimina
  13. Hola sóc la Carolina de 1r ESO B quan m'he llegit aquest text,
    m'ha transmitit molts sentiments, aquest text és molt profund i molt maco m'has donat molta inspiració per escriure.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.