divendres, 22 de novembre del 2013

Avui és el dia!


13 comentaris:

  1. Jo portava molt de temps esperant la pelicula ! I demà l'anirem a veure uns quants nens de la classe !
    Espero que sigui tan bona com la primera!

    Oscar H

    ResponElimina
  2. Tinc moltes granes de veure aquesta pel·lícula, m'he llegit el primer el llibre i he vist la pel·lícula.
    Espero poder veure-la
    Laia Castillo
    2n ESO A

    ResponElimina
  3. Hola, jo potser, vaig a veure-la el dissabte.... jajaja tinc moltes ganes de veure-la!!!!!!
    Cristina Cámara
    2n Eso B

    ResponElimina
  4. Ja la tinc descarregada !! Només em falta el moment per poder-la veure-la !
    Guillem Castells
    2n ESO A

    ResponElimina
  5. És xuliissima la recomano a tota la gent que estigui interesat o s'hagi llegit el llibre
    Mar Subirats
    2n ESO A

    ResponElimina
  6. Simplement el fet de que m'hagi agradat el llibre, crec que la pel·lícula deu ser igual o millor !
    Alex Guber

    ResponElimina
  7. Marina (i tots els que llegiu això) l'has de veure, es super recomanable de veritat, es xulíssima, si us heu llegit el llibre segur que us agradarà.


    Marta Palomero

    ResponElimina
  8. M’ha encantat la pel•lícula, la recomano a tothom. Ja tinc ganes de que surti la tercera!!

    Roger Roca

    ResponElimina
  9. Jo la vaig anar a veure el dissabte i em va encantar. Ja havia vist la primera i vaig poder entendre-la bé. Jo la recomano a tothom perquè és xulíssima.

    Mar Balseiro

    ResponElimina
  10. M'he llegit els dos primers llibres i he vist la primera pel·lícula. Sóc un fan de els jocs de la fam i tinc moltes ganes de veure la segona.

    Marc Gayo

    ResponElimina
  11. Jo la vaig anar a veure el dissabte passat amb alguns del curs. A mi, m'ha decebut una mica, ja que té un final molt precipitat. La veritat és que m'esperava més.
    Guillem Corominas

    ResponElimina
  12. Suposo que tothom o casi tothom haura vist la pel·lícula o llegit el llibre, però pels que no està molt bé, a mi personalment em va agradar més la primera, però aquesta és espectacular, té molt bons comentaris i el que més molesta és que et deixa a mitja història, no saps com acaba, així que possiblement no hi ha uns tercers jocs.

    Albert López

    ResponElimina
  13. Ara m'estic llegint el llibre dels Jocs de la fam, ni he vist la pel·lícula ni m'havia llegit el llibre però està molt interessant i m'està agradant molt.

    Guillem B.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.