dimecres, 28 de novembre del 2012

Introspecció


Pot ser que aquest breu em faci adonar de com he anat canviant, no només físicament, sinó també psicològicament, i pot ser que pensi què ridícula era! O alguna cosa per l’estil, però era així i no ho podem canviar. Ara parlaré de fa uns 3 anys, és a dir a 5è de primària on el meu somni havia passat de ser una princesa a una famosa cantant i actriu. On encara “tenir molts deures” volia dir 3 matèries diferents de deures i on 2 exàmens per setmana em feia ser o sentir com una nena gran. Quan encara m’agradava pintar-me la cara amb purpurina i quan encara fèiem “grupets” d’amigues i ens dèiem d’alguna
manera bastant cursi. A 6è, és a dir, quan tenia 11 anys vaig fer un petit canvi, “l’edat del pavo” que es diu. Quan mirava Disney Channel, em pintava una ungla de cada color i anar a la dutxa era un pal. Però en aquell etapa no només vaig fer canvis físics, sinó també psicològics. Ja no era en una banda nois i en l’altre noies, sinó que junts també ens ho passàvem bé!
I per últim, quan tenia 12 anys, és a dir, 1r d’ESO. Tothom diu que 5è o 6è és el canvi, però per a mi, va ser més aviat de 6è a 1r d’ESO. Aquella etapa era quan en el
msn escrivia amb una i mil faltes, posava 100 emoticones per acomiadar-me i les fotos eren realment absurdes, amb els dits, els “morritos” , treient la llengua...pf! Però a finals de 1r i principi de 2n he notat un canvi extraordinari, simplement he fet el que es diu MADURAR.
 Que depenent de la persona pot ser als 9 anys, Als 12 com jo o fins i tot als 25! No només en aquests aspectes, sinó en altres més petits com la relació entre jo i la meva germana o d’altres que tot i això et marquen molt. 
Ara ja sé que és ser madur, tot i que de vegades ens comportem com a nens, però per molta vergonya que ens faci recordar aquestes etapes, són records que no podem deixar perdre. On avui ens avergonyim, demà ens en riurem  Èpoques que de nen tothom ha passat, però si us pareu a pensar... si haguéssim sigut madurs des de primària, què seriem ara?
                                                                     Anna Nicola 2n d'ESO B

7 comentaris:

  1. Anna, ens encanta la teva manera d'escriure els breus :)

    Mar Balseiro i Carlos Esteban

    ResponElimina
  2. M'ha encantat el text, escrius i t'expresses molt bé.

    Felicitats!!


    Victor Lopez

    ResponElimina
  3. Mol bé Anna, està molt bé, ja que aquesta és una etapa coneguda per totos nosaltres.
    Continua així.

    Yeray Susan

    ResponElimina
  4. Anna no t'avergonyeixis d'aquest text!
    Escrius molt bé!
    I... tot el que has dit es realment cert!

    Emma Blanch

    ResponElimina
  5. Anna, el teu text és increïble. Segur que molta gent se sentirà reconeguda.

    Felicitats!

    Carles Ocaña

    ResponElimina
  6. Moltíssimes gràcies a tots!

    Anna Nicola

    ResponElimina
  7. Està molt bé el teu escrit, m'ha encantat !
    Nathan

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.