dilluns, 5 de desembre del 2011

Els jocs de la fam: la pel·lícula

La Georgina (2nA) ens ha recomanat la lectura de la saga ELS JOCS DE LA FAM de  Suzanne Collins. L'autora nord-americana, guionista de sèries de ficció, va començar a escriure aquesta història l'any 1991. Collins ens comenta que la idea va néixer un dia mentre feia zapping entre l'emissió d'un reality show i la cobertura informativa de la guerra del Golf Pèrsic. El mite clàssic de Teseu i el Minotaure també inspiren la trama de Els jocs de la fam.
Ara arriba la pel·lícula...

3 comentaris:

  1. M'encanta aquesta triologia, sens dubte un dels millors llibres de ciència ficció que he llegit!
    Tot i així, no m'agrada gaire que facin pel·lícules de llibres, perquè a part de que es perd més de la meitat de la història, li espatllen els llibres a tots aquells que encara no se'ls han llegit, ja que no s'ho imaginen tot com ells creuen, sinó tal com es mostra a la pel·lícula.
    Però he de reconèixer que seré la primera en anar-la a veure! ;)
    Irene 3A

    ResponElimina
  2. M'he llegit el primer llibre i m'ha semblat molt interessant i divertit. Estic convençut que la peli serà un gran èxit. Estic impacient per anar-la a veure!!!

    Fèlix.

    ResponElimina
  3. Jo no m'he llegit els llibres, però amb aquest curtmetratge, he vist que aquesta pel·lícula val molt la pena de veure-la, però havans de tot hem llegiré els llibres, que són molt millors que les pel·lícules.
    Trobo que és una pel·lícula de molta intriga, i si la pel·lícula és d'intriga, el llibre ni t'ho imaginis.

    Elna Busquets
    2n E.S.O. B

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.