dimecres, 23 de novembre del 2011

El forat negre (acabant històries)

">Ja ho sabia jo! Que això no acabaria bé, ja ho sabia! En el primer moment que he vist aquella rodona tota negra, m’ ha vingut una esgarrifança. He tingut el pressentiment que tot plegat no acabaria bé, que alguna cosa passaria, per ruc.

-Auxili! , auxili!
Això m’ha passat per àvar, hauria hagut de pensar abans d’actuar; apunta-ho a la llista de les coses que faré quan estigui mort... I ara estic sol, buit, sense ningú amb qui parlar, em moriré de gana en aquest condemnat lloc.
-Auxili! Socors!
Per un moment he pensat que sortiria bé, he pensat... que podria fer el que volgués, jo sol i ara... ara què? Aquí tancat i sense res a fer... no sé si em moriré de fam o d’avorriment.
-Auxili!
Si be en aquesta feina he après a pensar en claredat, positivament, d’acord, tranquil·litzem-nos.
Oh! Però que faig?
Que passa? Que em penso que me’n puc sortir i nomes faig que enganyar-me. Res a fer... bé suposo que és el destí abans no hi creia però... calla! Si el cap torna d’aquí poc ...a veure... eren les dues quan m’ he quedat en aquest lloc... per tant ... el cap torna a les dues i poc i el director a les tres ahhh! Nomes caldrà que cridi i ells em trauran d’aquí... ja està, hi ha esperança... bé si vénen perquè si no... estic perdut.
                                                                      Oriol Prats 2nB

5 comentaris:

  1. Per mi aquest escrit està molt ben plantejat, ja que està escrit des del punt de vista dels pensaments de l'home que va reflexionant sobre el que ha de fer i el que li passarà. També m'agrada la forma en la que es fa les preguntes retòriques per entendre bé que farà. És un bon escrit.

    Carla Grau
    2n ESO B

    ResponElimina
  2. Aquest video m'ha fet reflexionar sobre la dita de "Hasta que la avaricia rompió el saco"

    ResponElimina
  3. MARC GÓMEZ. 2-B.
    Desde el meu punt de vista aquest "breu-continuació" es molt semblant als pensaments que podia tenir el personatge, a part esta molt bé explicat: les propies preguntes del personatge, els pensaments, la descripció de l´ambient, com es troba... esta molt bé.
    MARC GÓMEZ.

    ResponElimina
  4. Hola:
    Sóc l'Elna, i crec que aquest breu, està molt ben plantejat i molt treballat.
    Crec que si hagués de ser més llarga, a mi m'agradaria molt.

    Elna Busquets.
    2n B

    ResponElimina
  5. Hola sóc la Laia:
    Aquest text m'ha agradat molt la forma d'expressar-se, la manera de descriure la situació és molt interessant.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.