dimecres, 18 de maig del 2011

Big Bang BLU



Què intenta expressar Blu?

3 comentaris:

  1. Hola, sóc la Irene de 2n A. Primer de tot dir que m'ha agradat molt aquest stop motion, és molt original, i m'encanta la manera com Blu plasma els sentiments en grafitis.
    Crec que en aquest cas el que intenta expressar és el molt que va costar que la vida és desenvolupés al planeta i el poc que hem trigat els humans a espatllar-ho tot.
    També ens mostra com ha evolucionat l'ésser humà. Podem pensar que tots els progressos que ha fet l'home són positius, però està clar que afecten molt negativament al medi ambient i que al final ens acabarem fent mal a nosaltres mateixos.
    Fins demà!

    ResponElimina
  2. Hola sóc la Júlia de 2n A.
    M'ha agradat molt aquest vídeo i m'agrada com Blu aporta la seva idea sobre el món en general,en la resta de coses estic d'acord amb la Irene.
    dew!!.

    ResponElimina
  3. Hoal sóc la Laura de 2n A!!
    Estic totalment d'acord amb la Irene tot hi que tambè crec que ens intenta expressar que el món era millor amb el éssers vius que no twniwn la funció de la raó!
    A10!!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.