diumenge, 30 d’abril del 2017

2 ESO B. POESIA: 2n PREMI

Necessito

Necessito saber
si encara estàs amb mi
i no ets sinó
un esperit del meu passat
dels meus records llunyans
que m'inspiren a imaginar-te cada dia
perdent el control del meu temps present
sense saber que ja, se m'està esgotant
i que el passat, no el puc tocar.

Necessito saber
si les teves abraçades
i les teves carícies
no són en realitat
un corrent d'aire fred
que m'envolta confusament
fent-me perdre la ment.

Necessito...
necessito saber
si m'estic perdent en mi mateix
i si la realitat ja no existeix

perquè per fi descanso en pau
i mentre els teus braços per fi m'envolten
amb la teva freda escalfor
la llum s'apaga al meu voltant
i deixo de respirar.

Necessito…

Càrol Tomé



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.