dilluns, 4 de febrer del 2013

Tanco els ulls



Tancar i obrir d'ulls
Tanco els ulls,
estic en un món,
crec que és meu.
És tan taronja i tan alegre
que sembla que no tingui cap preocupació.
sembla que sigui meu.
sembla que estigui fet per mi.
Només per mi.
Per les meves preocupacions,
per les meves despreocupacions,
i fins i tot, per amagar les meves pors.
Obro els ulls,
tot es diferent
El món taronja i alegre
cada cop s'enfosqueix més.
Es queda sense color,
després es torna gris,
i finalment negre.
Ja no és meu.

Sofia Soto
2n d'ESO B

6 comentaris:

  1. Sofia et felicito, és molt bo i molt maco! S'et dona molt bé.
    Segueix així!!

    Emma Blanch

    ResponElimina
  2. Sofia m'ha agradat molt. Però amb el teu permís et donaré alguna idea per millorar-lo. Tu tens un molt bon vocabulari i crec que aquest poema quedaria més enriquit amb algun sinònim més. Però tot i així m'ha agradat molt.

    Laia Ametller

    ResponElimina
  3. WOW Sofia, a mi aquest text m'ha encantat, sobretot el moment en que dius que no tens preocupacions ni pors, seria un món bastant perfecte, però igualment després tornes a la realitat que també m'ha agradat. També t'he de dir (no t'ho prenguis malament) que potser, aquest no és un món taronja i molt alegre, però tampoc negre. Igualment és molt xulu. Felicitats!

    Andrea de Olañeta Martinez.

    ResponElimina
  4. Des del meu punt de vista aquest poema està molt ben escrit i estructurat, també crec que els sinònims podrien ajudar, però el trobo molt bo. Bona feina Sofia ;)

    Mònica Fort

    ResponElimina
  5. Oh Oh Oh! Preciós poema Sofia, impressiones! (Molt inspirador)

    Anna Nicola

    ResponElimina
  6. Sofia, és molt original! No estaria malament ser propietari/a d'un món com el primer!

    Carla Di Pinto

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.