dijous, 28 de febrer del 2013

Comença la setmana dels aforismes (2n d'ESO B)

Aquí, avui i ara, sintetitza amb un aforisme un pensament important per tu.
Presenta'l sobreposat en una imatge que reforci el significat (en jpg)
                                  (...)
Finalment, els més votats són els de la Carolina, la Carla, la Cecília i l'Andrea
FELICITATS A TOTHOM. HEU FET UNA FEINA MOLT INTERESSANT ;)




Mar Piedra


Sofia Soto


                                                         

Miquel Escobar


                                                       Emma Blanch




Andrea Segarra


Kelly Zhen Zhou


Carla Di Pinto


Anna Nicola


Andrés Córdoba


Víctor Català


Carolina Lleida




Judith Argüelles


Marc Diago


Manel Guiró


David Heras


Yeray Susan

20 comentaris:

  1. Estan molt bé nois! Us felicito.

    Emma Blanch

    ResponElimina
  2. Felicitats!! Emma el teu està molt bé!

    Mònica 2ESO A

    ResponElimina
  3. Tots estan genials, jo també us felicito a tots!

    Carla Di Pinto

    ResponElimina
  4. M'agraden molt els aforismes, heu fet un bon treball!

    Cecília de Mingo

    ResponElimina
  5. moolt boons! m'encanten! :) :) :)

    Sofia Soto

    ResponElimina
  6. A mi m'agraden molt el de la carla Di Pinto, la Mar i el millor per mi es el de la Carolina Lleida però en general m'agraden tots m'encanten!!!! =)

    Marc Diago

    ResponElimina
  7. Encara que botaria tots perque es nota el treball, a mi els que m'agraden més són el del Yeray, els de la Carla Dipinto, i els del i el de la Mar.
    Carolina Lleida Asensio

    ResponElimina
  8. Tots estan molt bé però el que m'agrada més és el de la Cecília.
    Carles Ocaña

    ResponElimina
  9. Per mi els millors són el del Victor Català i el del Miquel Escobar

    Quim Ferrer

    ResponElimina
  10. Tots estan molt bé i penso que no hi ha un millor que altre perquè tots tenen molta raó, no obstant els meus favorits són el de la Carla Di Pinto, l'Andrea Segarra i el Manel Guiró


    Kelly Zhen

    ResponElimina
  11. M'agraden tots i molt. Em decideixo per votar el del Carles, el de l'Andrés Córdoba i el del Yeray.

    Miquel Escobar 2n ESO B

    ResponElimina
  12. Tots estan molt bé, però personalment els que més m'han agradat són el de la Carolina, el de la Carla Di Pinto i el de la Cecilia, perquè les frases que han escollit et fan reflexionar molt.

    Carla Altadill

    ResponElimina
  13. A mi el que més m'agrada és el de la Carolina, ja que jo també l'havia escollit, desprès el de la Carla Di Pinto i desprès el del Yeray Susan!! Encara que estan tots super bé!!
    Andrea Segarra 2n ESO B

    ResponElimina
  14. Tots m'agraden molt ja que et fan pensar, però tot i aixi si he de escollir, els que més m'agraden són el de l'Anna Nicola, el de la Carolina Lleida i el del Miquel Escobar.

    Andrés Córdoba

    ResponElimina
  15. A mi m'ha agradat molt el de la Cecilia, el que també m'ha agradat ha sigut el de la Carolina perquè es una frase que sempre m'ha agradat ja que trobo que té molta raó, i a més la imatge es molt original. I el de l'Andrea, ja que es una frase, que m'inspira bastant.

    Judith Argüelles

    ResponElimina
  16. Com ja vaig dir, tots m'encanten! Però s'ha de triar, així que, el meu preferit és el de l'Andrea Segarra i també m'agrada el de la Sofia Soto i per últim el del Manel Guiró.

    ResponElimina
  17. Totes les frases són realment bones, però s'hi haig d'escollir agafaria:

    - La de l'Andrea; és espectacular, tant la imatge com la frase, bona feina!
    - La del Quim; m'agrada la frase, és molt certa i la imatge la interpreta força bé.
    - I per últim m'agrada també bastant la de la Cecilia; la imatge és maquíssima i la frase que l'acompanya és igual de maca.

    Felicitats a tots!:)

    Anna Nicola

    ResponElimina
  18. Jo les escolliria tots els aforismes però com s'ha de triar, triaria : el de la Carla Di Pinto, desprès el del Carles Ocaña (que és el meu aforisme preferit) i per últim escolliria el de la Mar Piedra.

    David Heras.

    ResponElimina
  19. jo escolliria per preferència escolliria el del Miquel Escobar, el de la Anna Nicola i finalment el del Carles Ocaña.
    però igualment, tots estan genial.

    Sofia Soto

    ResponElimina
  20. S'em fa molt difícil escollir, ja que tots estan molt treballats i et fan reflexionar. Però ja que he d'escollir a mi m'agraden molt el de la Cecília, el de la Crarolina, el de l'Anna i el del Marc.

    Emma Blanch

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.