diumenge, 30 de novembre del 2014

Apaga aquests ulls meus ....

                     Apaga aquests ulls meus: no deixaré de veure’t,
                     si em tapes les orelles podré igualment sentir-te,
                     i podré sense peus anar vers tu
                     i sense boca podré encara conjurar-te.


                     Lleva’m els braços i t’agafaré
                     amb el meu cor com si fos una mà;
                     para’m el cor, bategarà el cervell;
                     i si al meu cervell tu cales foc,
                     llavors et portaré en la meva sang.


                                    Rainer Maria Rilke
                                    (Traducció i adaptació de Joan Vinyoli) 


Fotografia d'Aleix Oriol Vergés

2 comentaris:

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.