dilluns, 16 de setembre del 2013

Benvinguts alumnes de 2n!

Sembla que fa quatre dies que vau arribar a la tercera planta, i ja sou a 2n!
Benvinguts al vostre nou bloc. 
Desitjo que aquesta plataforma digital us permeti navegar amb més seguretat per la meva assignatura.Pretenc fer-la més dinàmica i que a través del bloc us impliqueu. La participació serà molt benvinguda i valorada.El bloc creix amb vosaltres!!!!!

I ara la primera pregunta
- Què heu llegit aquest estiu, on i quan?
(Jo per exemple he llegit La nit de l'oracle, de Paul Auster a les platges del Cabo de Gata, a Andalusia, entre tapeta i tapeta i el sol torrant-me la pell, bé això darrer no massa. Ha estat una experiència molt bona, ja que estava molt relaxada i em vaig llegir la novel·la amb un dia i mig)




43 comentaris:

  1. Doncs jo, he acabat de llegir els jocs de la fam, que se'm va quedar una mica estancat. També he llegit "Cul de Sac" i per acabar també he llegit en anglès Oliver Twist. I bé, ha sigut un bon estiu. :)

    Alex Guber Durán

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'he llegit els jocs de la fam a Ripollet i Cul de Sac junt amb Oliver Twist m'ho he llegit a BCN.

      Alex Guber.

      Elimina
  2. Aquest estiu he llegit en català el "Cul de Sac" i "Robinson Crusoe" i en castellà "Sin Noticias de Gurb".

    Albert

    ResponElimina
  3. Aquest estiu m'he llegit el llibre en català "Cul de Sac" i en castellà el llibre de "El niño con el pijama de rallas" de John Boyne. I l'estiu super bé :)

    Paula Perellón

    ResponElimina
  4. Jo aquest estiu m'he llegit el llibre "wonder, la lliçó d'August" a la platja de Creixell a Tarragona

    Mar.S

    ResponElimina
  5. Aquest estiu he llegit en català "CUL DE SAC" en català també "LA FILLA DE LA NIT" de la Laura Gallego i en anglès " LES AVENTURES DE TOM SAWYER" de Mark Twain. Els llibres molt interessants i l'estiu encara millor :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sóc la Laia Castillo ;)

      Elimina
    2. El Cul de sac me'l vaig llegir amb dos dies a Menorca a la tumbona de la terrassa i la Filla de la Nit i les Aventures de Tom Sawyer a Barcelona a la meva habitació.

      Laia Castillo

      Elimina
  6. Jo aquest estiu he llegit el cul de sac i m'estic acaban de llegir el llibre de l'anticlub

    Marta Amat

    ResponElimina
  7. Aquest estiu he llegit el cul de sac i acabar els jocs de la fam


    Iker

    ResponElimina
    Respostes
    1. A la meva habitació allunyat del món real ;)

      Elimina
  8. Aquest estiu a part de El cul de sac m'he llegit Cròniques de Nàrnia el Tron de Plata de C.S. Lewis m`ha agradat molt també la experiència de llegir-me un llibre en un tren de Àmsterdam a París. Molt bones vacances :)


    Guillem B.

    ResponElimina
  9. Aquest estiu, m'he llegit un llibre que es diu : El gos dels Baskerville. També m'he llegit el "Cul de sac" i "Robinson Crusoe" en anglès.
    Aquest estiu ha sigut molt divertit, he anat a Bulgària. :)

    Jonás Saggion

    ResponElimina
  10. Aquest estiu he llegit:
    • M’he llegit el “JOJO” què és el llibre de deures de francès. (francès)
    • També m’he llegit el “CUL DE SAC” el llibre de català. (català)
    • I com a extra m’he llegit el llibre de Roald Dahl “ CHARLIE AND THE CHOCOLATE FACTORY” (anglès)
    Al meu estimat poble de Palamós.

    ResponElimina
  11. Em sembla que per el que he dit de Palamós ja se sap qui sóc però ho dic igualment: l'Oriol

    ResponElimina
  12. Aquest estiu he llegit, el llibre de català: cul de sac i el club de los cinco en castellà a la casa de Menorca

    ResponElimina
  13. Aquest estiu m'he llegit "una noia normal s'ofereix de cangur"i el vaig llegir durant tots els viatges una mica cada viatge .

    Berta Nieto

    ResponElimina
  14. Em sembla que per el que he dit de Palamós ja se sap qui sóc però ho dic igualment: l'Oriol

    ResponElimina
  15. Aquest estiu he llegit, el llibre de català: cul de sac i el club de los cinco en castellà a la casa de Menorca

    ResponElimina
  16. Aquest estiu he llegit:
    • M’he llegit el “JOJO” què és el llibre de deures de francès. (francès)
    • També m’he llegit el “CUL DE SAC” el llibre de català. (català)
    • I com a extra m’he llegit el llibre de Roald Dahl “ CHARLIE AND THE CHOCOLATE FACTORY” (anglès)
    Al meu estimat poble de Palamós.

    ResponElimina
  17. Aquest estiu he llegit, en català, CUL DE SAC, que estava prou bé a Sant Antoni De Calonge. El llibre l'he llegit a la hamaca del meu terra. I després, com m'agraden molt els cotxes, m'he llegit 5 revistes de cotxes i mecànica que m'interessa molt.

    Marc Morales

    ResponElimina
  18. Jo aquest estiu m'he llegit el cul de sac en 2 setmanes, a casa meva ( BARCELONETA ).
    i l'altre ha sigut el còmic de tintin, las aventures del tintin l'he llegit cada nit 30m durant
    1 setmana, i el cul de sac a casa de la meva avià.
    - CUL DE SAC: 2 setmanes
    - 2 CÒMICS DE TINTIN: 1 setmana

    Marc Adell :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Te l'has llegit dos vegades ? Crec que se t'ha colat :)

      Elimina
  19. Bona tarda!
    Jo aquest estiu he llegit bastant, cosa que no faig gaire.
    Al meu poble al costat de llac cada dia llegia una estona un llibre que es diu "FLIPANDO EN COLORES" de Eto Mori. Seguidament quant vaig fer el trajecte amb cotxe cap a portugal em vaig llegir un altre llibre mirant el paissatje de les espanyes (toros dissecats a les entrades de els hotels...) em vaig llegir el llibre de Play. Ara abans de començar l'escola per tenir més fresqueta la memòria per si ens feien un examen m'he llegit el llibre de "CUL DE SAC" que si he de dir la veritat no m'ha agradat gaire però s'habia de llegir... I ara finalment abans de començar les classes m'he començat a llegir el llibre del " PIJAMA DE RAYAS" i ja l'estic acavant entre el pla lector i les nit al llit llegint-lo cada nit mentres escolto la radio.

    Guillem Castells
    2on A

    ResponElimina
  20. Jo aquest estiu m'he llegit "Cul de sac" i "Una noia normal s'ofereix de cangur". Me'ls he llegit a Sesué estirada a la gespa.

    Mireia Cañisá

    ResponElimina
  21. Jo aquest estiu he llegit el Cul de Sac, Les aventures de Tom Sawyer i de Francès m'he llegit Jojo.
    Els he llegit durant les nits entre mitja hora i una hora cada dia.

    Albert Vidal :)

    ResponElimina
  22. Hola bona tarda

    Aquest estiu m'he llegit el cul de sac i le llegit cada dia un capitol. Després me acabat els jocs de la fam nº1 i els dragons de maravelles que no em va acabar de agradar i tots aquests llibres els he llegit a Llança (Figueres) al apartament dels meus tiets


    Aitor Martínez

    ResponElimina
  23. AQUEST ESTIU, M'HE LLEGIT EL CUL DE SAC DE GEMMA LIENAS, I TAMBÉ UNA NOIA N.O.R.M.A.L S'OFEREIX DE CANGUR D'ANNA MANSO. EL CUL DE SAC ME'L VAIG LLEGIR A IRLANDA, LI LLEGIA A LA MEVA FAMÍLIA D'ALLÀ I ES COMENÇAVEN A RIURE. I L'ALTRE A ÀFRICA MENTRES ANAVA EN EL QUATRE PER QUATRE.
    ANA TORRES LÓPEZ.

    ResponElimina
  24. Aquest estiu, m'he llegit el Cul de Sac, en una setmana i mitja a Camprodon. També m'he pogut llegir aquí a Barcelona el 'Jojo' de l'assignatura de francès en 2 dies.
    Nathan Amelibia Oliveira

    ResponElimina
  25. Jo aquest estiu m'he llegit primer el Cul de Sac en dues setmanes a Barcelona, després, m'he llegit una altre llibre que es diu El caso de la pistola i el pastel de chocolate a Grècia en uns deu dies.

    Guillem Corominas

    ResponElimina
  26. Bona tarda Marina! Aquest estiu m'he llegit "Cul de Sac", aquest llibre ha estat llegit al Càmping Campalans, situat a Borredà, prop de Berga. He estat un mes, el de Juliol, quan els meus amics feien els deures, jo em posava a llegir, uns moments molt relaxants.

    CLÀUDIA RAU

    ResponElimina
  27. Bona tarda!
    Aquest estiu jo m'he llegit el cul de sac a Castellarnau una petita urbanització de Sabadell. També m'he acabat de llegir Els Jocs De La Fam en castellà a les Illes Cies, a Galícia. Per acabar l'estiu vaig llegir el "Jojo" en francès a Barcelona.

    Roger Roca.

    ResponElimina
  28. Aquest estiu, m'he llegit el Hobbit al meu poble, FuenteÁlamo a Albacete, 'Jojo' a Barcelona que és un llibre de francès i he començat el diari d'Ana Frank.


    Víctor Lopez

    ResponElimina
  29. Aquest estiu he llegit el llibre Cul de sac i el de Draconis Ladonis durant 2 semanes entre Barcelona i el meu poble Bagà, desprès m'he llegit els tres primers llibres de Harry Potter.
    El primer tot a Barcelona en dos setmanes i mitja, el segon entre Barcelona i Bagà i he tardat una setmana i mitja i el tercer tot a Barcelona en quatre dies.

    Enric Pera
    2 ESO B

    ResponElimina
  30. Hola, aquest estiu he llegit molt. M’he llegit a Barcelona Brújulas que buscant sonrisas perdidas, vaig tardar unes 2 setmanes i mitja, al poble m’he llegit Cul de sac que vaig tardar al voltant de 3 setmanes y en 2 setmanes m’he llegit per segon cop L’assassinat del professor de matemàtiques també al poble.

    Marta Palomero

    ResponElimina
  31. Aquest estiu m'he llegit, el cul de sac al meu poble en les estones de després de dinar durant el juliol, i el mecanoscrit del segon origen al meu poble també però a l'agost

    Cristina Cámara

    ResponElimina
  32. Aquest estiu m’he llegit el cul de sac a Barcelona i un altre part a la Cerdanya, a les estones que no estava amb amics, sobre el vespre. Després em vaig llegir las aventuras de Tom Sawyer al meu poble, al costat d’Alicant i la resta a la Cerdanya.

    Judit Verdú

    ResponElimina
  33. Aquest estiu a llegit el Cul de Sac i me rellegir l'assassinat del professor de matemàtiques , els 2 llibres els he llegit a BCN

    El de Cul de Sac me'l vaig llegir al començament del estiu i l'altre al final


    Oscar H

    ResponElimina
  34. Aquest estiu m'he llegit En Flames a Tailandia, desprès de cada bany a la platja llegia un rato.

    Marc Gayo

    ResponElimina
  35. Doncs jo aquest estiu només m'he llegit un llibre que és el de Todo lo que podriamos haver sido tu y yo si no fuéramos tu y yo. Me'l vaig llegir a Pals, durant l'agost.


    Mar Balseiro.

    ResponElimina
  36. Jo aquest estiu he llegit Cul de sac al meu poble una part i l’altra part a Barcelona. Després he estat llegint un llibre que ja havia començat, Adolescents.cat i encara no l’he acabat, aquest llibre me’l estic llegint ara, es bastant divertit.

    Laia Meca

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.