diumenge, 30 de setembre del 2012

El pas del temps (2n d'ESO A)


Amb el pas dels anys he anat aprenent. Jo pensava que tot era material, que es podia comprar, que qui no tenia felicitat era perquè era pobre. Ara he après, i sé bé, que no tot és així. Una part, sí que és veritat que es pot comprar, però l'altre part, com és l'amistat, l'amor i l'ajuda, només es compren amb l'amistat i la simpatia.
Aprendre aixo és fàcil, ho sé en primera persona, jo ho he aprés sense voler, no me'n he adonat. Quan ets petit no és que siguis materialista, sinó que no saps que passa a l'altre banda del món. Creiem que ja tenim suficients problemes com per estar mirant els problemes del altres. Però quan hi comences a
pensar t'adones que hi ha gent que viu amb una joguina, una peça de roba o un àpat cada dos dies.
Abans pensava que era igual el que passés, si m'equivocava els meus pares farien alguna cosa al respecte i ja està , tot arreglat. Però això realment quan pot durar, cinc o sis anys?
Desprès els pares estaran per donar-te consells i potser alguna ajuda, i més tard potser ni tan sols estaran. 
No s'aprecia l'ajuda fins que ja no et falta. A mi no crec que em passi, perquè com al meu germà sempre li ha costat més, ha rebut més ajuda, és clar, jo no la necessitava gaire. Però ell, ara ja està preparat per a una vida sense pares. I això és el que s'ha de pensar quan ets petit, poder arribar a ser autosuficient amb el que tens, si t'agrada bé i sinó també.
                                             Andrea De Olañeta 2n d'ESO A

1 comentari:

  1. M'ha agradat molt Andrea, està molt bé, de veritat.
    Júlia Filella 2n A

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.