dijous, 20 de gener del 2011

BREUS: Diàleg


-Hola!-va exclamar
-Hola? Simplement hola?-va dir enfadada
-Que et passa carinyu?-va intentar dir
-Carinyu? Em pots explicar on estan els pantalons que et vas posar ahir a la    nit?
-No sé que vols que et digui. Digue'm opcions perquè ho pugui afirmar
-Bé, si vols, aquí tens quatre opcions però això sembla el programa
“Quién quiere ser millonario”
-Ja ho sé però digue'm les opcions.
                    A No et vas posar pantalons
                    B Et van portar a l'hospital i te'ls van treure
                    C Se'ls ha menjat el gos
                    D Estan a casa de l'amant
-Tu has dit que sembla el programa, doncs demano el comodí del cinquanta per cert- va dir per amagar la veritat
-Tens dues opcions:
                    C Se'ls ha menjat el gos
                    D Estan a casa de l'amant
-No sé, no sé, és molt difícil.
-Tenint en conte que no tenim gos, tu veuràs
-Demano el comodí de la trucada
-I a qui truques?
-A la noia més radiant del món
-A si? Doncs has guanyat el joc – diu enfadada
-Beee dineers!!
-Sí però jo et dic adéu, em separo de tu.

                                                        Laura Valls 2nA

2 comentaris:

  1. Hola, sóc la Irene Escobar de 2n A.
    M'encanta aquest diàleg, Laura! Trobo que està molt ben escrit i que és divertit i original.
    M'encanta tot això del concurs i que hi hagi el comodí, la trucada, etc.
    Crec que és un text molt bo.
    Fins dilluns!

    ResponElimina
  2. Hola sóc la Laia Catalán:
    Dic el mateix que la Irene! Em vaig riure molt al sentir-lo! Felicitats Laura, t'ha quedat genial.
    Es original i alhora és molt realista. Que divertit.
    Fins dilluns gent!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.